Descoperiți „Game of Masks” – un joc de conectare, relaţionare şi cunoaştere de sine.
Compus din 64 de cartonaşe și un caiet de lucru, grupate în 8 domenii majore ale vieții noastre, cartonaşele Game of Masks oferă o serie de citate și întrebări pentru a vă ajuta să săpați mai adânc, să vă redescoperiți și să-i redescoperiți pe cei din jurul vostru.
Ușor de folosit, Game of Masks poate fi utilizat de toată lumea, de la psihologi, terapeuți, echipe de MLM, ONG-uri și asociații, în cadrul societăților, de către profesori, traineri, coach și chiar printre soți și prieteni la un grătar.
Game of Masks este extrem de practic și ajută utilizatorii să se cunoască mai bine, să relaționeze și să se conecteze mai profund și ușor unii cu alții, să-și descopere visele și să găsească soluții la probleme lor.
Game of Masks se poate juca aproape oriunde: acasă, pe o terasă, în team-building-uri sau în vacanță, în grupuri mai mari sau mai mici, în comunități sau în firme, în școli sau în grupuri de coaching, poate fi facilitat de oricine. Jocul aduce cu sine, prin implicarea participanților, o doză de clarificare în viața personală.
„Creionul fermecat” dezvoltă spiritul de observaţie, logică, creativitatea, abilităţile de concentrare şi de rezolvare a problemelor, stimulează gândirea asociativă şi imaginaţia, iar ilustraţiile drăguţe şi prietenoase captează interesul şi atenţia copiilor, oferindu-i ore întregi de distracţie inteligenţă. Cu setul Alfabetul, copiii pot învăţa alfabetul într-un mod intuitiv şi distractiv. Jocul conţine 12 cartoane ilustrate şi creionul muzical.
Acest puzzle le oferă celor mici şansa de a călători în jurul lumii, descoperind într-un mod simplu, educativ şi distractiv cele mai importante atracţii şi simboluri ale fiecărui continent, dar în acelaşi timp şi oportunitatea de a face cunoştinţă cu primele noţiuni de geografie.
Datorită desenelor jucăuşe şi atractive, copiii vor putea vizualiza şi memora specificul fiecărei regiuni, în timp ce îşi imaginează că navighează pe mări însorite, se plimbă prin zone încărcate de istorie sau se joacă alături de animalele preferate.
Acest puzzle uriaş reprezintă o modalitate foarte utilă şi placută prin care copiii pot ajunge să cunoască şi să admire lumea minunată a savanei, imaginându-şi că se află într-o extraordinară aventură safari.
Animalele preferate vor prinde viaţă sub ochii lor, iar timpul va trece repede şi cu folos.
Este jocul ideal prin care cei mici pot porni în prima lor călătorie prin lumea cifrelor.
Acest puzzle îi ajută sa înveţe să numere, dar şi să deprindă mai uşor abilitatea de a asocia cifrele cu cantităţile reprezentate. Copiii vor monta trenuleţul, aranjând vagoanele în ordinea crescătoare a cifrelor, iar apoi vor găsi călătorii potriviţi pentru fiecare vagon.
Construieşte-ţi propriul joc distractiv cu numere pare si impare. Proiectaţi bilele în coloane. Fiecare bilă are o valoare. Adunaţi valorile bilelor din coloane si deduceţi daca totalul este impar sau par.
Un jucător reprezintă numerele impare si altul reprezintă numerele pare. Jucătorul cu valoarea mai mare din coloane câştigă jocul. Adăugati o notă distractivă jocului, folosind bile Finisher. Acest proiect se bazează pe elementele fundamentale ale numerelor pare, impare, adunare şi miscării proiectilelor.
Specificatii
Origine : India
Vârsta recomandată : 8 ani +
Durată aproximativă asamblare : 90 min
Durata Joc : Nelimitată
Aptitudini dezvoltate : aptitudini analitice, creativitate, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Acesta este un kit de activităţi „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii sa înţeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M (ştiinţa, tehnologie, inginerie si matematică).
Această jucărie educaţională de bricolaj S.T.E.M include 1 broşură de instrucţiuni, ilustrată, uşor de înteles, pas cu pas, 1 jurnal al cursantului cu explicaţii ale principiilor ştiinţifice si activităţi suplimentare pentru copii să experimenteze, să inţeleagă conceptele şi să consolideze învaţarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conţine piese mici ce pot fi înghiţite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere uşor faţă de imaginile de pe cutie. Pastrati manualul si cutia la loc sigur deoarece contine informatii importante.Smartivity proiecteaza jucării, activităţi de implicare si instrumente de invăţare care servesc ca punte dintre lumea fizică si cea digitală. Bazate pe invatare Educationala DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta şi a oferi învaţatura fundamentală copilului.
Fii gata, ţinteşte, trage!
Această jucărie este o modalitate distractivă de a introduce copiii în concepte de elasticitate, impuls, proiectile, traiectorii si gândire strategică prin joc. Este format dintr-un Lansator de biluţe de marmură şi un loc de ţintire cu găuri pentru biluţe. Încărcati lansatorul cu 6 bile de marmură (incluse în trusă) si trageţi în spaţiul de ţintire.Joacă solo pentru a bate propriul scor sau invită un alt jucător să se alăture distractiei.
Specificaţii
Origine : India
Vârsta recomandată : 8 ani +
Durată aproximativă asamblare : 75 min
Durată Joc : Nelimitată
Aptitudini dezvoltate : aptitudini analitice, creativitate, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Acesta este un kit de activităţi „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii sa înţeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M (ştiinţa, tehnologie, inginerie si matematică).
Această jucărie educaţională de bricolaj S.T.E.M include 1 broşură de instrucţiuni, ilustrată, uşor de înteles, pas cu pas, 1 jurnal al cursantului cu explicaţii ale principiilor ştiinţifice si activităţi suplimentare pentru copii să experimenteze, să inţeleagă conceptele şi să consolideze învaţarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conţine piese mici ce pot fi înghiţite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere uşor faţă de imaginile de pe cutie. Pastrati manualul si cutia la loc sigur deoarece contine informatii importante.Smartivity proiecteaza jucării, activităţi de implicare si instrumente de invăţare care servesc ca punte dintre lumea fizică si cea digitală. Bazate pe invatare Educationala DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta şi a oferi învaţatura fundamentală copilului.
Pe locuri, fiţi gata…START!
Familiarizaţi-vă cu concepte precum mişcarea, impulsul, elasticitatea. Acest joc duce adrenalina la cote maxime. Iţi construiesti maşina, o poziţionezi pe un lansator si o priveşti uimit cum prinde viteza!
Specificaţii
Origine : India
Vârsta recomandată : 6 ani +
Durată aproximativă asamblare :45 min
Durată Joc : Nelimitată
Aptitudini dezvoltate : aptitudini analitice, creativitate, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Acesta este un kit de activităţi „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii sa înţeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M (ştiinţa, tehnologie, inginerie si matematică).
Această jucărie educaţională de bricolaj S.T.E.M include 1 broşură de instrucţiuni, ilustrată, uşor de înteles, pas cu pas, 1 jurnal al cursantului cu explicaţii ale principiilor ştiinţifice si activităţi suplimentare pentru copii să experimenteze, să inţeleagă conceptele şi să consolideze învaţarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conţine piese mici ce pot fi înghiţite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere uşor faţă de imaginile de pe cutie. Pastrati manualul si cutia la loc sigur deoarece contine informatii importante.Smartivity proiecteaza jucării, activităţi de implicare si instrumente de invăţare care servesc ca punte dintre lumea fizică si cea digitală. Bazate pe invatare Educationala DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta şi a oferi învaţatura fundamentală copilului.
Acest set de jetoane conține 50 de jocuri care îi ajută pe copii să nu se plictisească în timpul călătoriilor.
Alege un jeton și urmează instrucțiunile simple corespunzătoare fiecărui joc.
Vârsta: +5 ani.
Acest set de jetoane conține 50 de jocuri care va asigura distracția în timpul vacanțelor.
Alege un jeton și urmează instrucțiunile de pe verso.
Vârsta: +4 ani
Un joc superdistractiv!
Caracteristici:
- cine adună cele mai multe perechi de patru jetoane?
- orientare spațială și localizare în spațiu
- antrenează capacitatea de memorare și concentrare
Vârsta: +5 ani
Participanți: 2-4 jucători
Jocul conține 48 de jetoane cu imagini color.
Un joc superdistractiv!
Caracteristici:
- ze-bră și cre-ion – cine găsește cele mai multe perechi de silabe?
- despărțire în silabe
- antrenează abilitatea de concentrare și atenția
Vârsta: +5 ani
Participanți: 2-4 jucători
Jocul conține 48 de jetoane cu imagini color.
Un joc superdistractiv!
Vârsta: +5 ani
Participanți: 2-4 jucători
Jocul conține 48 de jetoane cu imagini color.
Învață 200 de cuvinte de bază în limba engleză, cu ajutorul celor 100 de jetoane cu imagini colorate.
Pentru a asculta online pronunția, vizitează www.usborne-quicklinks.com și introdu cuvintele cheie: english for beginners flashcards.
Vârsta: +6 ani
Nu este nimic mai interesant decât învățarea prin joc!
Devino un as al pronunției prin exercițiile de dicție amuzante! Învață împreună cu prietenii tăi o mulțime de cuvinte răspunzând la întrebările cuprinse în aceste jetoane. Distracția este garantată!
De asemenea, vei învăța denumiri utile pentru:
- Fructe
- Culori
- Numere
- Animale
- Haine
- Corpul uman
- Expresii englezești
Ai grijă! Această limbă străină poate provoca dependență!
Joc de cultură generală care te va ajuta să fii pregătit pentru grupa mijlocie - 120 întrebări și răspunsuri ilustrate despre numere și litere, culori și forme, spațiu și timp, care te ajută să fii imbatabil.
Vârsta: 3-4 ani
Dragi părinți,
Timp de 25 de ani, jocul de cultură generală Sunt imbatabil a permis copiilor să-și revizuiască cunoștințele și să se distreze... pentru că nu învățăm niciodată mai bine ca atunci când ne distrăm!
Cu acest nou format înghețată, descoperiți întrebări din matematică, gramatică, istorie, geografie, limbi străine și științe, conform programei școlare.
Sunt imbatabil - Un joc distractiv dar și educativ!
Cu Sunt imbatabil, învățarea este o joacă.
Dimensiuni:18x8 cm
Joc de cultură generală care te va ajuta să fii pregătit pentru grupa mare - 120 întrebări și răspunsuri ilustrate despre numere și litere, culori și forme, spațiu și timp, care te ajută să fii imbatabil.
Vârsta: 4-5 ani
Dragi părinți,
Timp de 25 de ani, jocul de cultură generală Sunt imbatabil a permis copiilor să-și revizuiască cunoștințele și să se distreze... pentru că nu învățăm niciodată mai bine ca atunci când ne distrăm!
Cu acest nou format înghețată, descoperiți întrebări din matematică, gramatică, istorie, geografie, limbi străine și științe, conform programei școlare.
Sunt imbatabil - Un joc distractiv dar și educativ!
Cu Sunt imbatabil, învățarea este o joacă.
Dimensiuni 18x8 cm
Scopul jocului este de a crea și întreține o atmosferă destinsă, captivantă, plăcut și interesantă pe durata călătoriilor cu mașina ...unde jocul este metoda învățării.
Jocul Spotted vine într-o cutie albastră, ce conține:
-216 tokeni (jetoane) de joc cu imagini și descriere în engleză (pe partea cu imaginea) și în română (pe spate)
- 2 tăblițe din lemn
- 3 săculeți (2 albi, 1 negru)
- 1 regulament de joc
Există câteva reguli simple de joc care vor „asezona” jocul, dar modul de joc este următorul:
- Toți tokenii sunt puși în săculețul depozit (negru) și fiecare jucător primește câte o tăbliță (din lemn) și un săculeț comoară (alb).
- Fiecare jucător extrage la întâmplare 12 tokeni din săculețul negru și îi așază pe tăbliță.
- Jucătorii încep să se uite afară, pe geam, pentru a identifica lucrurile corespunzătoare tokenilor de pe tăblița lor.
- Când un jucător vede un lucru care se potrivește cu un token de pe tăblița lui, ia acel token și îl pune în săculețul lui comoară (alb), după care va pune pe tăbliță un nou token din săculețul depozit (negru).
- Jocul se termină la sfârșitul călătoriei sau când nu mai sunt tokeni în săculețul depozit.
- Fiecare token are un punctaj în funcție de frecvența cu care poate fi văzut, iar scorul final este dat de suma punctelor tokenilor din săculețul comoară.
Fiecare token are o descriere în limba engleză (pe partea cu imaginea) și în limba română (pe verso), ușurând asimilarea de cuvinte noi prin asociere imagine – text. De asemenea fiecare token are punctaj (între 1 și 5 puncte) în funcție de cât de greu este găsit obiectul reprezentat.
Jocul conține 216 tokeni de joc diferiți și sunt de 4 tipuri:
✔ 190 tokeni normali – tokeni cu imagini din multe domenii (natură, oameni, clădiri și construcții, vehicule, semne rutiere, obiecte, acțiuni, etc).
✔ 12 tokeni de interacțiune – aceștia îți permit să faci acțiuni care afectează ceilalți tokeni de pe tăbliță, pentru a fluidiza jocul la nevoie. De ex. „Pune 2 tokeni la alegere de pe tăbliță în săculețul comoară” – eliberezi spații pe tăbliță pentru noi tokeni.
✔ 4 tokeni albi – pentru creativitatea ta. Poți desena orice pe acești tokeni sau poți să creezi noi tokeni de interacțiune după bunul plac.
✔ 10 tokeni SPOT – tokeni super speciali.
SPOT reprezintă tipicul cațel fără stăpân care încă hoinărește pe toate drumurile din România.
Singurii tokeni din joc cu punctaj negativ: -5 puncte. De ce? Pentru că nu ar trebui să existe căței fără stăpân.
Aici e lecția de conștientizare socială, iar tokenul SPOT poate reprezenta orice vedem negativ afară pe geam: groapa din drum, gunoi aruncat pe marginea drumului, pădure defrișată etc.
Regii, cavalerii și ostașii... toți protejând o cetate. Această jucărie educațională dinamică oferă copiilor toată flexibilitatea de a experimenta gravitatea, traiectoriile și elasticitatea. Odată construită, copiii pot alege forța cu care vor ca ghiulelele lor moi să zboare și să lovească cetatea și protectorii săi. Prin asamblarea jocului, copiii învață concepte fundamentale despre mașini simple, pârghii, gravitate, elasticitate.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Specificații:
Vârsta recomandată: +6 ani
Durata aproximativă de asamblare: 60 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
Inventat în 1816 de către doctorul scoțian David Brewster, caleidoscopul nu este doar o altă jucărie. Acesta este un portal în lumea fascinantă a modelelor și culorilor. Folosit ca sursă de inspirație de către designeri și artiști, caleidoscopul inspiră creativitatea și introduce copilul dumneavoastră în minunile luminii, culorilor și reflexiei luminii.
Vibrant și colorat, caleidoscopul deschide o lume de modele și desene pentru copilul tău. Setul conține toate elementele necesare pentru a construi dispozitivul spectaculos. Umpleți tamburul caleidoscopului cu mărgelele colorate incluse în set și urmăriți-vă copilul cum explorează minunile luminii și culorilor.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +6 ani
Durata aproximativă de asamblare: 45 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.