


Pret oferta saptămânii
29,25 Lei
Pret intreg
20,00 Lei
Pret intreg
16,00 Lei
Redescoperă valoarea Predicii de pe Munte, unde Iisus împărtășește înțelepciunea divină cu o mulțime de oameni adunată pe o colină liniștită. În revoluționara predică, El a oferit binecuvântări celor smeriți, celor inocenți și celor milostivi. Pe măsură ce asamblezi acest puzzle, reflectează asupra acestor binecuvântări divine și asupra mângâierii pe care o aduc.
Un puzzle de 500 de piese, creat să surprindă binecuvântările pe care timpul petrecut pe munte le poate aduce.
Cu piese realizate din materiale de calitate și detalii deosebite, acest puzzle îți oferă o experiență plăcută de asamblare, menită să te relaxeze și să-ți dea liniștea de care ai nevoie.
Cadoul ideal pentru a crea amintiri speciale!
Transformat într-un tablou (dupa finalizare), acest puzzle devine o operă de artă – un simbol al inspirației biblice care va adăuga profunzime și frumusețe oricărui spațiu din casa ta.
Ce vei găsi în cutie:
500 de piese atent realizate, împachetate într-o pungă bio-degradabilă;
Un poster de dimensiuni reale cu imaginea finală, pentru a te ghida pe parcursul asamblării.
Dimensiune Puzzle Finalizat: 480 x 340 mm
Scopul jocului este de a crea și întreține o atmosferă destinsă, captivantă, plăcut și interesantă pe durata călătoriilor cu mașina ...unde jocul este metoda învățării.
Jocul Spotted vine într-o cutie albastră, ce conține:
-216 tokeni (jetoane) de joc cu imagini și descriere în engleză (pe partea cu imaginea) și în română (pe spate)
- 2 tăblițe din lemn
- 3 săculeți (2 albi, 1 negru)
- 1 regulament de joc
Există câteva reguli simple de joc care vor „asezona” jocul, dar modul de joc este următorul:
- Toți tokenii sunt puși în săculețul depozit (negru) și fiecare jucător primește câte o tăbliță (din lemn) și un săculeț comoară (alb).
- Fiecare jucător extrage la întâmplare 12 tokeni din săculețul negru și îi așază pe tăbliță.
- Jucătorii încep să se uite afară, pe geam, pentru a identifica lucrurile corespunzătoare tokenilor de pe tăblița lor.
- Când un jucător vede un lucru care se potrivește cu un token de pe tăblița lui, ia acel token și îl pune în săculețul lui comoară (alb), după care va pune pe tăbliță un nou token din săculețul depozit (negru).
- Jocul se termină la sfârșitul călătoriei sau când nu mai sunt tokeni în săculețul depozit.
- Fiecare token are un punctaj în funcție de frecvența cu care poate fi văzut, iar scorul final este dat de suma punctelor tokenilor din săculețul comoară.
Fiecare token are o descriere în limba engleză (pe partea cu imaginea) și în limba română (pe verso), ușurând asimilarea de cuvinte noi prin asociere imagine – text. De asemenea fiecare token are punctaj (între 1 și 5 puncte) în funcție de cât de greu este găsit obiectul reprezentat.
Jocul conține 216 tokeni de joc diferiți și sunt de 4 tipuri:
✔ 190 tokeni normali – tokeni cu imagini din multe domenii (natură, oameni, clădiri și construcții, vehicule, semne rutiere, obiecte, acțiuni, etc).
✔ 12 tokeni de interacțiune – aceștia îți permit să faci acțiuni care afectează ceilalți tokeni de pe tăbliță, pentru a fluidiza jocul la nevoie. De ex. „Pune 2 tokeni la alegere de pe tăbliță în săculețul comoară” – eliberezi spații pe tăbliță pentru noi tokeni.
✔ 4 tokeni albi – pentru creativitatea ta. Poți desena orice pe acești tokeni sau poți să creezi noi tokeni de interacțiune după bunul plac.
✔ 10 tokeni SPOT – tokeni super speciali.
SPOT reprezintă tipicul cațel fără stăpân care încă hoinărește pe toate drumurile din România.
Singurii tokeni din joc cu punctaj negativ: -5 puncte. De ce? Pentru că nu ar trebui să existe căței fără stăpân.
Aici e lecția de conștientizare socială, iar tokenul SPOT poate reprezenta orice vedem negativ afară pe geam: groapa din drum, gunoi aruncat pe marginea drumului, pădure defrișată etc.
Mașinile hidraulice utilizează puterea presiunii apei pentru a îndeplini sarcini specifice. De la macarale la mecanismele de frânare, puterea hidraulică se găsește peste tot în jurul nostru. Jocul introduce copiii în fundamentele mașinilor hidraulice în modul cel mai distractiv. Acest kit conține toate elementele esențiale pentru a construi o macara hidraulică complet funcțională, o broșură de instrucțiuni detaliată și ușor de înțeles, precum și unelte pentru a înfrumuseța proiectul odată construit.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 60 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
O versiune din lemn a jocului „Broasca”, potrivit pentru copiii de vârsta preșcolară.
Specificații:
- Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 20(42.5)x20x3 cm
- Piese de asamblat: 83 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară
Construieşte-ţi propriul joc distractiv cu numere pare si impare. Proiectaţi bilele în coloane. Fiecare bilă are o valoare. Adunaţi valorile bilelor din coloane si deduceţi daca totalul este impar sau par.
Un jucător reprezintă numerele impare si altul reprezintă numerele pare. Jucătorul cu valoarea mai mare din coloane câştigă jocul. Adăugati o notă distractivă jocului, folosind bile Finisher. Acest proiect se bazează pe elementele fundamentale ale numerelor pare, impare, adunare şi miscării proiectilelor.
Specificatii
Origine : India
Vârsta recomandată : 8 ani +
Durată aproximativă asamblare : 90 min
Durata Joc : Nelimitată
Aptitudini dezvoltate : aptitudini analitice, creativitate, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Acesta este un kit de activităţi „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii sa înţeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M (ştiinţa, tehnologie, inginerie si matematică).
Această jucărie educaţională de bricolaj S.T.E.M include 1 broşură de instrucţiuni, ilustrată, uşor de înteles, pas cu pas, 1 jurnal al cursantului cu explicaţii ale principiilor ştiinţifice si activităţi suplimentare pentru copii să experimenteze, să inţeleagă conceptele şi să consolideze învaţarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conţine piese mici ce pot fi înghiţite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere uşor faţă de imaginile de pe cutie. Pastrati manualul si cutia la loc sigur deoarece contine informatii importante.Smartivity proiecteaza jucării, activităţi de implicare si instrumente de invăţare care servesc ca punte dintre lumea fizică si cea digitală. Bazate pe invatare Educationala DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta şi a oferi învaţatura fundamentală copilului.