- 6
- Educative, Întrebări și răspunsuri
Primul joc din colecția Memo Rex – Cărțile Bibliei, este realizat în condiții grafice deosebite. Acest joc îi va ajuta atât pe copii cât și pe părinți să memoreze cărțile Bibliei prin două variante de joc.
Vârsta: +6 ani
Participanți: 2-4 jucători
Jocul conține 80 de cartonașe din care:
- 66 cu cărțile Bibliei
- 6 atu-uri
- 8 cartonașe sunt cu instrucțiuni
- 8
- Puzzle 3D, De asamblat
Construieşte-ţi propriul joc distractiv cu numere pare si impare. Proiectaţi bilele în coloane. Fiecare bilă are o valoare. Adunaţi valorile bilelor din coloane si deduceţi daca totalul este impar sau par.
Un jucător reprezintă numerele impare si altul reprezintă numerele pare. Jucătorul cu valoarea mai mare din coloane câştigă jocul. Adăugati o notă distractivă jocului, folosind bile Finisher. Acest proiect se bazează pe elementele fundamentale ale numerelor pare, impare, adunare şi miscării proiectilelor.
Specificatii
Origine : India
Vârsta recomandată : 8 ani +
Durată aproximativă asamblare : 90 min
Durata Joc : Nelimitată
Aptitudini dezvoltate : aptitudini analitice, creativitate, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Acesta este un kit de activităţi „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii sa înţeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M (ştiinţa, tehnologie, inginerie si matematică).
Această jucărie educaţională de bricolaj S.T.E.M include 1 broşură de instrucţiuni, ilustrată, uşor de înteles, pas cu pas, 1 jurnal al cursantului cu explicaţii ale principiilor ştiinţifice si activităţi suplimentare pentru copii să experimenteze, să inţeleagă conceptele şi să consolideze învaţarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conţine piese mici ce pot fi înghiţite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere uşor faţă de imaginile de pe cutie. Pastrati manualul si cutia la loc sigur deoarece contine informatii importante.Smartivity proiecteaza jucării, activităţi de implicare si instrumente de invăţare care servesc ca punte dintre lumea fizică si cea digitală. Bazate pe invatare Educationala DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta şi a oferi învaţatura fundamentală copilului.
- 8
- Educative
Jocul – Cărțile Împăraților, este un extraordinar mijloc de învățare a istoriei împăraților descrisă în Cărțile biblice 1 și 2 Împărați, programa Concursului Național, Talantul în Negoț 2019. Un joc captivant care foloseşte metode pedagogice, de învățare - memorare prin asociere și reprezentare cu trei nivele de dificultate. Conține desene reprezentative realizate cu mult profesionalism. Documentare detaliată și sistematizată.
Obiective: Dezvoltă și aprofundează cunoștințele Biblice și vocabularul jucătorului. Antrenează atenția și memoria.
Conține: 108 cartonașe de joc, regulamentul jocului, cutie de carton.
- 6
- Puzzle 3D
Pe locuri, fiţi gata…START!
Familiarizaţi-vă cu concepte precum mişcarea, impulsul, elasticitatea. Acest joc duce adrenalina la cote maxime. Iţi construiesti maşina, o poziţionezi pe un lansator si o priveşti uimit cum prinde viteza!
Specificaţii
Origine : India
Vârsta recomandată : 6 ani +
Durată aproximativă asamblare :45 min
Durată Joc : Nelimitată
Aptitudini dezvoltate : aptitudini analitice, creativitate, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Acesta este un kit de activităţi „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii sa înţeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M (ştiinţa, tehnologie, inginerie si matematică).
Această jucărie educaţională de bricolaj S.T.E.M include 1 broşură de instrucţiuni, ilustrată, uşor de înteles, pas cu pas, 1 jurnal al cursantului cu explicaţii ale principiilor ştiinţifice si activităţi suplimentare pentru copii să experimenteze, să inţeleagă conceptele şi să consolideze învaţarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conţine piese mici ce pot fi înghiţite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere uşor faţă de imaginile de pe cutie. Pastrati manualul si cutia la loc sigur deoarece contine informatii importante.Smartivity proiecteaza jucării, activităţi de implicare si instrumente de invăţare care servesc ca punte dintre lumea fizică si cea digitală. Bazate pe invatare Educationala DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta şi a oferi învaţatura fundamentală copilului.