Descoperiți „Game of Masks” – un joc de conectare, relaţionare şi cunoaştere de sine.
Compus din 64 de cartonaşe și un caiet de lucru, grupate în 8 domenii majore ale vieții noastre, cartonaşele Game of Masks oferă o serie de citate și întrebări pentru a vă ajuta să săpați mai adânc, să vă redescoperiți și să-i redescoperiți pe cei din jurul vostru.
Ușor de folosit, Game of Masks poate fi utilizat de toată lumea, de la psihologi, terapeuți, echipe de MLM, ONG-uri și asociații, în cadrul societăților, de către profesori, traineri, coach și chiar printre soți și prieteni la un grătar.
Game of Masks este extrem de practic și ajută utilizatorii să se cunoască mai bine, să relaționeze și să se conecteze mai profund și ușor unii cu alții, să-și descopere visele și să găsească soluții la probleme lor.
Game of Masks se poate juca aproape oriunde: acasă, pe o terasă, în team-building-uri sau în vacanță, în grupuri mai mari sau mai mici, în comunități sau în firme, în școli sau în grupuri de coaching, poate fi facilitat de oricine. Jocul aduce cu sine, prin implicarea participanților, o doză de clarificare în viața personală.
Ce zici de un joc de șah în care să folosești și…catapulte? În mod tradițional, kubbolino este un joc suedez în aer liber, în care participanții trebuie să înlăture cuburile adversarului prin aruncarea unor ghiulele cu ajutorul unei catapulte. Jocul este o combinație reușită între kubbolino și șah și se bazează pe conceptele de elasticitate, mașini simple și gândire strategică. Kitul conține toate elementele necesare pentru a construi un joc complet dinamic pentru unul sau doi jucători.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 45 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
Scopul acestui joc este familiarizarea cu viața lui Ellen G. White și cu istoria începuturilor bisericii adventiste.
Vârsta: +10 ani
Participanți: 2-6 jucători
Jocul conține:
Acest mini puzzle te provoacă să apelezi la puterea rugăciunii atunci când te afli în situații dificile deoarece lucruri nemaivăzute se pot întâmpla. După ce Iosua s-a rugat (Iosua 10), s-au întâmplat lucruri nemaipomenite: soarele și luna s-au oprit (concepția populară evreiască era în acea vreme că soarele și luna se mișcă, nu pământul).
Fiind ”on the go”, poate fi luat cu ușurință în bagajul de mână pentru a oferi o relaxare inteligentă (nu prin “scrolling”) în avion, în tren, în sala de așteptare a unui medic, în pauză la școală sau la birou etc.
Este o variantă ideală de cadou.
Dimensiunile pieselor acestui mini puzzle sunt similare cu cele ale unui puzzle de 500/1.000 de piese. Astfel, întreaga familie se poate bucura de el, nu doar copiii.
Nu trebuie să-ți faci griji despre calitate (grosime carton, tăiere piese, culori etc) – aceasta este impecabilă. Astfel procedeul de asamblare va fi plăcut și relaxant.
La finalizarea puzzle-ului, creierul tău va beneficia de secreția de dopamină (hormonul fericirii) specifică momentului în care, involuntar, vei spune „am terminat!”.
Creată exclusiv pentru Biblephile, ilustrația este cu adevărat specială, având un caracter modern.
Numar De Piese: 54
Dimensiune Cutie : 9.2 x 6.6 x 3.6 cm
Cu mult înainte ca filmele cinematografice și filmele digitale să fie inventate, filmele erau realizate folosind diapozitive în mișcare. Retroscopul a fost printre primele mașini de filmat. Acest joc va introduce copilul în fundamentele creării de filme, încurajându-i să construiască o mașină de filmat de la zero. Setul include toate elementele și componentele necesare pentru a asambla un retroscop de film complet funcțional. Componentele (piesele) sunt fabricate din lemn de înaltă calitate și din material plastic netoxic. Cutia vine cu două seturi de diapozitive, un set color și un set alb-negru. Copiii pot de asemenea, să își proiecteze diapozitivele proprii, această activitate punându-le imaginația la încercare.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 60 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.