- 6
- Educative, Întrebări și răspunsuri
Primul joc din colecția Memo Rex – Cărțile Bibliei, este realizat în condiții grafice deosebite. Acest joc îi va ajuta atât pe copii cât și pe părinți să memoreze cărțile Bibliei prin două variante de joc.
Vârsta: +6 ani
Participanți: 2-4 jucători
Jocul conține 80 de cartonașe din care:
- 66 cu cărțile Bibliei
- 6 atu-uri
- 8 cartonașe sunt cu instrucțiuni
- 6
- Puzzle 2D
Acest puzzle le oferă celor mici şansa de a călători în jurul lumii, descoperind într-un mod simplu, educativ şi distractiv cele mai importante atracţii şi simboluri ale fiecărui continent, dar în acelaşi timp şi oportunitatea de a face cunoştinţă cu primele noţiuni de geografie.
Datorită desenelor jucăuşe şi atractive, copiii vor putea vizualiza şi memora specificul fiecărei regiuni, în timp ce îşi imaginează că navighează pe mări însorite, se plimbă prin zone încărcate de istorie sau se joacă alături de animalele preferate.
- 3
- Puzzle 2D
Acest puzzle uriaş reprezintă o modalitate foarte utilă şi placută prin care copiii pot ajunge să cunoască şi să admire lumea minunată a savanei, imaginându-şi că se află într-o extraordinară aventură safari.
Animalele preferate vor prinde viaţă sub ochii lor, iar timpul va trece repede şi cu folos.
- 8
- De asamblat
Fundamentele Teoriei Culorilor explicate în cel mai distractiv mod! Cu acest kit copiii învață despre culori cât și despre câteva noțiuni mecanice prin construirea jocului.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 60 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.