Pret intreg
18,00 Lei
Pret intreg
40,00 Lei
Pret intreg
25,00 Lei
Pe locuri, fiţi gata…START!
Familiarizaţi-vă cu concepte precum mişcarea, impulsul, elasticitatea. Acest joc duce adrenalina la cote maxime. Iţi construiesti maşina, o poziţionezi pe un lansator si o priveşti uimit cum prinde viteza!
Specificaţii
Origine : India
Vârsta recomandată : 6 ani +
Durată aproximativă asamblare :45 min
Durată Joc : Nelimitată
Aptitudini dezvoltate : aptitudini analitice, creativitate, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Acesta este un kit de activităţi „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii sa înţeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M (ştiinţa, tehnologie, inginerie si matematică).
Această jucărie educaţională de bricolaj S.T.E.M include 1 broşură de instrucţiuni, ilustrată, uşor de înteles, pas cu pas, 1 jurnal al cursantului cu explicaţii ale principiilor ştiinţifice si activităţi suplimentare pentru copii să experimenteze, să inţeleagă conceptele şi să consolideze învaţarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conţine piese mici ce pot fi înghiţite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere uşor faţă de imaginile de pe cutie. Pastrati manualul si cutia la loc sigur deoarece contine informatii importante.Smartivity proiecteaza jucării, activităţi de implicare si instrumente de invăţare care servesc ca punte dintre lumea fizică si cea digitală. Bazate pe invatare Educationala DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta şi a oferi învaţatura fundamentală copilului.
Acest mini puzzle te invită să explorezi povestirea înduioșătoare a lui Iosif, acum prim-ministru al Egiptului, care își amintește momentul în care a fost vândut ca sclav de către propriii săi frați. Cu toate acestea, în loc de resentimente, el a ales calea transformatoare a iertării. (Geneza 45).
Ideal pentru călătoriile tale, acest puzzle "on the go" este companionul perfect. Indiferent dacă ești în avion, tren, aștepți la medic sau vrei să iei o scurtă pauză, el te va ajuta să te relaxezi și să te deconectezi.
Dacă ai nevoie de un cadou memorabil, acest puzzle este alegerea perfectă!
Dimensiunile pieselor acestui mini puzzle sunt similare cu cele ale unui puzzle de 500/1.000 de piese. Astfel, întreaga familie se poate bucura de el, nu doar copiii.
Calitatea excepțională(grosimea cartonului, precizia cu care au fost tăiate piesele, culorile vii etc), va face ca procedeul de asamblare să fie plăcut și relaxant.
La finalizarea puzzle-ului, creierul tău va beneficia de secreția de dopamină (hormonul fericirii) specifică momentului în care, involuntar, vei spune „am terminat!”.
Creată exclusiv pentru Biblephile, ilustrația este cu adevărat specială!
Numar De Piese: 54
Dimensiune Cutie : 9.2 x 6.6 x 3.6 cm
Regii, cavalerii și ostașii... toți protejând o cetate. Această jucărie educațională dinamică oferă copiilor toată flexibilitatea de a experimenta gravitatea, traiectoriile și elasticitatea. Odată construită, copiii pot alege forța cu care vor ca ghiulelele lor moi să zboare și să lovească cetatea și protectorii săi. Prin asamblarea jocului, copiii învață concepte fundamentale despre mașini simple, pârghii, gravitate, elasticitate.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Specificații:
Vârsta recomandată: +6 ani
Durata aproximativă de asamblare: 60 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
Modelul nu are nevoie de introducere, deoarece adevăratul Tower Bridge este una dintre cele mai recunoscute structuri din lume. Modelul asamblat are dimensiuni impresionante și provoacă un interes real atât pentru copii, cât și pentru adulți. O caracteristică a modelului este că poate fi asamblat simultan de două persoane, deoarece turnurile sunt identice ca design.
Specificații:
-Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 54x16x37cm
- Piese de asamblat: 312 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară
- Vârsta recomandată: +14ani
Acest joc de cărți se bazează pe atenția jucătorilor și pe memoria lor. Cărțile de joc includ o imagine, numele personajului și câteva informații despre el.
Scopul jocului este ca fiecare copil să facă cât mai multe perechi de 4 cărți identice.
Pentru cei mici, care nu știu să citească, se poate juca arătând cartea dorită.
Regulile jocului
Cum se începe?
Împărțiți 5 cărți fiecărui jucător. Restul cărților rămân pe mijlocul mesei, în „lacul” de unde jucătorii vor „pescui” cărțile.
Cum se joacă?
Începe cel mai tânăr jucător și se continuă în sensul acelor de ceasornic.
Jucătorul 1 va întreba orice alt jucător (numit de acum jucătorul 2) dacă are o anume carte.
Dacă jucătorul 2 are una sau mai multe cărți de acel tip, va trebui să i le dea.
Dacă jucătorul 2 nu are cartea cerută, îi spune jucătorului 1 „Pescuiește”, iar jucătorul 1 va „pescui” o carte din „lac”.
Jucătorul 1 nu poate cere o carte de un anumit tip, decât dacă deține deja o carte din acel set.
Dacă jucătorul 1 a primit cartea cerută, mai are dreptul la o tură (începe iar cu pasul 1).
Dacă un jucător a terminat un set de 4 cărți identice, atunci anunță ce set a terminat și pune cele 4 cărți jos, în fața lui.
Dacă un jucător rămâne fără cărți, va lua una din „lac” și va continua jocul.
Cum se câștigă?
Jocul se termină atunci când nu mai sunt cărți de „pescuit”. Câștigă jucătorul cu cele mai multe seturi complete.