Fii gata, ţinteşte, trage!
Această jucărie este o modalitate distractivă de a introduce copiii în concepte de elasticitate, impuls, proiectile, traiectorii si gândire strategică prin joc. Este format dintr-un Lansator de biluţe de marmură şi un loc de ţintire cu găuri pentru biluţe. Încărcati lansatorul cu 6 bile de marmură (incluse în trusă) si trageţi în spaţiul de ţintire.Joacă solo pentru a bate propriul scor sau invită un alt jucător să se alăture distractiei.
Specificaţii
Origine : India
Vârsta recomandată : 8 ani +
Durată aproximativă asamblare : 75 min
Durată Joc : Nelimitată
Aptitudini dezvoltate : aptitudini analitice, creativitate, aptitudini motorii, aptitudini practice.
Acesta este un kit de activităţi „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii sa înţeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M (ştiinţa, tehnologie, inginerie si matematică).
Această jucărie educaţională de bricolaj S.T.E.M include 1 broşură de instrucţiuni, ilustrată, uşor de înteles, pas cu pas, 1 jurnal al cursantului cu explicaţii ale principiilor ştiinţifice si activităţi suplimentare pentru copii să experimenteze, să inţeleagă conceptele şi să consolideze învaţarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conţine piese mici ce pot fi înghiţite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere uşor faţă de imaginile de pe cutie. Pastrati manualul si cutia la loc sigur deoarece contine informatii importante.Smartivity proiecteaza jucării, activităţi de implicare si instrumente de invăţare care servesc ca punte dintre lumea fizică si cea digitală. Bazate pe invatare Educationala DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta şi a oferi învaţatura fundamentală copilului.
Hai să facem muzică! Cu acest proiect, copiii își pot compune propriile piese muzicale. Setul include toate elementele necesare pentru a construi o mașină muzicală, inclusiv pentru aranjarea și rearanjarea notelor. Setul conține de asemenea, instrucțiuni pentru a compune două melodii simple și permite copiilor să exploreze lumea minunată a muzicii.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 90 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
La scara de 1:90.
Conţine 328 piese.
Uşor de asamblat. Ideal pentru orice vârstă.
Personaje şi animale din cauciuc. Obiecte din material plastic.
Învelitori din material textil.
Dimensiunea: 59 x 31 x 10 cm
Scopul jocului este de a crea și întreține o atmosferă destinsă, captivantă, plăcut și interesantă pe durata călătoriilor cu mașina ...unde jocul este metoda învățării.
Jocul Spotted vine într-o cutie albastră, ce conține:
-216 tokeni (jetoane) de joc cu imagini și descriere în engleză (pe partea cu imaginea) și în română (pe spate)
- 2 tăblițe din lemn
- 3 săculeți (2 albi, 1 negru)
- 1 regulament de joc
Există câteva reguli simple de joc care vor „asezona” jocul, dar modul de joc este următorul:
- Toți tokenii sunt puși în săculețul depozit (negru) și fiecare jucător primește câte o tăbliță (din lemn) și un săculeț comoară (alb).
- Fiecare jucător extrage la întâmplare 12 tokeni din săculețul negru și îi așază pe tăbliță.
- Jucătorii încep să se uite afară, pe geam, pentru a identifica lucrurile corespunzătoare tokenilor de pe tăblița lor.
- Când un jucător vede un lucru care se potrivește cu un token de pe tăblița lui, ia acel token și îl pune în săculețul lui comoară (alb), după care va pune pe tăbliță un nou token din săculețul depozit (negru).
- Jocul se termină la sfârșitul călătoriei sau când nu mai sunt tokeni în săculețul depozit.
- Fiecare token are un punctaj în funcție de frecvența cu care poate fi văzut, iar scorul final este dat de suma punctelor tokenilor din săculețul comoară.
Fiecare token are o descriere în limba engleză (pe partea cu imaginea) și în limba română (pe verso), ușurând asimilarea de cuvinte noi prin asociere imagine – text. De asemenea fiecare token are punctaj (între 1 și 5 puncte) în funcție de cât de greu este găsit obiectul reprezentat.
Jocul conține 216 tokeni de joc diferiți și sunt de 4 tipuri:
✔ 190 tokeni normali – tokeni cu imagini din multe domenii (natură, oameni, clădiri și construcții, vehicule, semne rutiere, obiecte, acțiuni, etc).
✔ 12 tokeni de interacțiune – aceștia îți permit să faci acțiuni care afectează ceilalți tokeni de pe tăbliță, pentru a fluidiza jocul la nevoie. De ex. „Pune 2 tokeni la alegere de pe tăbliță în săculețul comoară” – eliberezi spații pe tăbliță pentru noi tokeni.
✔ 4 tokeni albi – pentru creativitatea ta. Poți desena orice pe acești tokeni sau poți să creezi noi tokeni de interacțiune după bunul plac.
✔ 10 tokeni SPOT – tokeni super speciali.
SPOT reprezintă tipicul cațel fără stăpân care încă hoinărește pe toate drumurile din România.
Singurii tokeni din joc cu punctaj negativ: -5 puncte. De ce? Pentru că nu ar trebui să existe căței fără stăpân.
Aici e lecția de conștientizare socială, iar tokenul SPOT poate reprezenta orice vedem negativ afară pe geam: groapa din drum, gunoi aruncat pe marginea drumului, pădure defrișată etc.
Joc de cultură generală care te va ajuta să fii pregătit pentru clasa a V-a - 420 de întrebări și răspunsuri din română, matematică, istorie, geografie și limbi străine, care te ajută să fii imbatabil.
Dragi părinți,
Timp de 25 de ani, jocul de cultură generală Sunt imbatabil a permis copiilor să-și revizuiască cunoștințele și să se distreze... pentru că nu învățăm niciodată mai bine ca atunci când ne distrăm!
Cu acest nou format înghețată, descoperiți întrebări din matematică, gramatică, istorie, geografie, limbi străine și științe, conform programei școlare.
Sunt imbatabil - Un joc distractiv dar și educativ!
Cu Sunt imbatabil, învățarea este o joacă.
Dimensiuni: 18x8 cm