Acesta este un microscop real de laborator, extrem de util și de distractiv. Puterea optică poate mări de 40 de ori și conține toate instrumentele necesare pentru cercetare, cum ar fi pensetele, oglinda, etc.
Specificații:
- Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 34x17.5x43 cm
- Piese de asamblat: 104 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară
- Vârsta recomandată: +14ani
Puzzle ce reprezintă sosirea celor trei magi la staul.
Conţine 33 piese
Dimensiune produs 36.5x28.5 cm
Puzzle ce reprezintă călătoria spre Egipt.
Conţine 48 piese
Dimensiune produs 36.5 x 28.5 cm
Ce zici de un joc de șah în care să folosești și…catapulte? În mod tradițional, kubbolino este un joc suedez în aer liber, în care participanții trebuie să înlăture cuburile adversarului prin aruncarea unor ghiulele cu ajutorul unei catapulte. Jocul este o combinație reușită între kubbolino și șah și se bazează pe conceptele de elasticitate, mașini simple și gândire strategică. Kitul conține toate elementele necesare pentru a construi un joc complet dinamic pentru unul sau doi jucători.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 45 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
Călătoria israeliților este și călătoria noastră, provocările lor sunt și provocările noastre. Atitudinile negative fac viața pustie. Cu acest joc vei învăța din istoria unui popor, cum să reflecți la istoria propriei vieți.
1. Din Egipt în Canaan – este călătoria israeliților din casa robiei, spre țara făgăduită.
În peste 500 de întrebări și răspunsuri vei afla istoria călătoriei lor miraculoase, pe un traseu cu 10 popasuri și 7 provocări.
Vei cunoaște minunile pe care Dumnezeu le-a făcut pentru ei, dar și atitudinile lor greșite față de Dumnezeu, care au făcut să amâne binecuvântările promise.
Se spune că istoria pe care nu o cunoști, o vei repeta. Iar istoria lor, este istoria noastră în mod simbolic. Dumnezeu le-a cerut israeliților un singur lucru – încredere totală în El, în sângele simbolic vărsat. (Exod 12:1-13) Tot așa în Noul Testament, eliberarea (izbăvirea, mântuirea) este condiționată de ascultarea deplină de Dumnezeu și credința în sângele Mântuitorului.
Traseul îți oferă popasuri cu provocări din lunga călătorie a israeliților.
Provocările lor le avem și noi. Provocări precum – îndoiala, cârtirea, cearta, lăcomia, vorbirea de rău sau răzvrătirea care ne fac viața pustie, fără sens și amână împlinirea promisiunilor lui Dumnezeu în viața noastră.
2.Tabuu – este un joc cu multă interacțiune ce conține cuvinte doar din Cartea Exod. Așa cum îi e și numele, Tabuu – așa sunt cuvintele pe care trebuie să le explici. Jocul conține și cartonașe cu provocări care pot genera discuții interesante și constructive în rândul jucătorilor.
Peste 500 de cuvinte.
26 de provocări
3 variante de joc
o clepsidră
Conține și un dicționar de cuvinte arhaice întâlnite în cartea Exod.
Obiectivele jocurilor:
• Testează și dezvoltă cunoștințele biblice, vocabularul jucătorului și capacitatea de lucru sub stres.
• Antrenează creierul, imaginația, perspicacitatea și spiritul de echipă.
Se adresează copiilor cu vârste + 8 ani, poate fi însă foarte potrivit adolescenților și chiar adulților – o ocazie bună de a aduce împreună copiii cu părinți, bunici, etc.