Scopul jocului este de a crea și întreține o atmosferă destinsă, captivantă, plăcut și interesantă pe durata călătoriilor cu mașina ...unde jocul este metoda învățării.
Jocul Spotted vine într-o cutie albastră, ce conține:
-216 tokeni (jetoane) de joc cu imagini și descriere în engleză (pe partea cu imaginea) și în română (pe spate)
- 2 tăblițe din lemn
- 3 săculeți (2 albi, 1 negru)
- 1 regulament de joc
Există câteva reguli simple de joc care vor „asezona” jocul, dar modul de joc este următorul:
- Toți tokenii sunt puși în săculețul depozit (negru) și fiecare jucător primește câte o tăbliță (din lemn) și un săculeț comoară (alb).
- Fiecare jucător extrage la întâmplare 12 tokeni din săculețul negru și îi așază pe tăbliță.
- Jucătorii încep să se uite afară, pe geam, pentru a identifica lucrurile corespunzătoare tokenilor de pe tăblița lor.
- Când un jucător vede un lucru care se potrivește cu un token de pe tăblița lui, ia acel token și îl pune în săculețul lui comoară (alb), după care va pune pe tăbliță un nou token din săculețul depozit (negru).
- Jocul se termină la sfârșitul călătoriei sau când nu mai sunt tokeni în săculețul depozit.
- Fiecare token are un punctaj în funcție de frecvența cu care poate fi văzut, iar scorul final este dat de suma punctelor tokenilor din săculețul comoară.
Fiecare token are o descriere în limba engleză (pe partea cu imaginea) și în limba română (pe verso), ușurând asimilarea de cuvinte noi prin asociere imagine – text. De asemenea fiecare token are punctaj (între 1 și 5 puncte) în funcție de cât de greu este găsit obiectul reprezentat.
Jocul conține 216 tokeni de joc diferiți și sunt de 4 tipuri:
✔ 190 tokeni normali – tokeni cu imagini din multe domenii (natură, oameni, clădiri și construcții, vehicule, semne rutiere, obiecte, acțiuni, etc).
✔ 12 tokeni de interacțiune – aceștia îți permit să faci acțiuni care afectează ceilalți tokeni de pe tăbliță, pentru a fluidiza jocul la nevoie. De ex. „Pune 2 tokeni la alegere de pe tăbliță în săculețul comoară” – eliberezi spații pe tăbliță pentru noi tokeni.
✔ 4 tokeni albi – pentru creativitatea ta. Poți desena orice pe acești tokeni sau poți să creezi noi tokeni de interacțiune după bunul plac.
✔ 10 tokeni SPOT – tokeni super speciali.
SPOT reprezintă tipicul cațel fără stăpân care încă hoinărește pe toate drumurile din România.
Singurii tokeni din joc cu punctaj negativ: -5 puncte. De ce? Pentru că nu ar trebui să existe căței fără stăpân.
Aici e lecția de conștientizare socială, iar tokenul SPOT poate reprezenta orice vedem negativ afară pe geam: groapa din drum, gunoi aruncat pe marginea drumului, pădure defrișată etc.
Cu mult înainte ca filmele cinematografice și filmele digitale să fie inventate, filmele erau realizate folosind diapozitive în mișcare. Retroscopul a fost printre primele mașini de filmat. Acest joc va introduce copilul în fundamentele creării de filme, încurajându-i să construiască o mașină de filmat de la zero. Setul include toate elementele și componentele necesare pentru a asambla un retroscop de film complet funcțional. Componentele (piesele) sunt fabricate din lemn de înaltă calitate și din material plastic netoxic. Cutia vine cu două seturi de diapozitive, un set color și un set alb-negru. Copiii pot de asemenea, să își proiecteze diapozitivele proprii, această activitate punându-le imaginația la încercare.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 60 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
Scopul acestui joc este familiarizarea cu viața lui Ellen G. White și cu istoria începuturilor bisericii adventiste.
Vârsta: +10 ani
Participanți: 2-6 jucători
Jocul conține:
Acest mini puzzle îți dă un plus de motivație și inspirație pentru a adopta un stil de viață disciplinat și sănătos, avându-l ca model pe Daniel care, la masa împăratului Babilonului, decide să asculte de Legea lui Dumnezeu (Daniel 1).
Portabil și super practic, îl poți lua cu tine oriunde: fie că ești în avion, în tren, așteptând la medic sau în pauză la școală sau birou. Spune „adio” scrolling-ului nesfârșit și oferă-ți o relaxare inteligentă cu acest minunat mini puzzle!
Este o variantă IDEALĂ de cadou.
Dimensiunile pieselor acestui mini puzzle sunt similare cu cele ale unui puzzle de 500/1.000 de piese. Astfel, întreaga familie se poate bucura de el, nu doar copiii.
Calitatea excepțională a pieselor (grosimea cartonului, precizia tăierii și culorile vii) asigură o experiență de asamblare plăcută și relaxantă. Iar, la final, vei simți acea bucurie imensă și vei exclama cu entuziasm „am terminat!”, creierul fiindu-ți inundat de dopamină (hormonul fericirii).
Creată exclusiv pentru Biblephile, ilustrația este cu adevărat specială!
Numar De Piese: 54
Dimensiune Cutie : 9.2 x 6.6 x 3.6 cm
Jocul – Cărțile Împăraților, este un extraordinar mijloc de învățare a istoriei împăraților descrisă în Cărțile biblice 1 și 2 Împărați, programa Concursului Național, Talantul în Negoț 2019. Un joc captivant care foloseşte metode pedagogice, de învățare - memorare prin asociere și reprezentare cu trei nivele de dificultate. Conține desene reprezentative realizate cu mult profesionalism. Documentare detaliată și sistematizată.
Obiective: Dezvoltă și aprofundează cunoștințele Biblice și vocabularul jucătorului. Antrenează atenția și memoria.
Conține: 108 cartonașe de joc, regulamentul jocului, cutie de carton.