Puzzle 28 piese ce conţine scena cu lupta dintre David şi Goliat.
Dimensiune 18,3 x 28,5 cm
- 5
- De asamblat
O versiune din lemn a jocului „Broasca”, potrivit pentru copiii de vârsta preșcolară.
Specificații:
- Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 20(42.5)x20x3 cm
- Piese de asamblat: 83 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară
- 14
- De asamblat
„Melcul” este un model compact care iubește să „mănânce” monede și să le țină în interiorul lui, adică, este o cutie de bani. Când rotiți mânerul, capul iese din cochilie și melcul literalmente mănâncă moneda care a fost lăsată anterior în locul evidențiat. O parte a corpului melcului este transparentă iar acest lucru permite copilului să observe interacțiunea părților mecanismului atunci când funcționează.
Specificații:
- Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 20x17x19.5 cm
- Piese de asamblat: 83 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară
- Vârsta recomandată: +14ani
- 5
- Educative
Acest joc de cărți se bazează pe atenția jucătorilor și pe memoria lor. Cărțile de joc includ o imagine, numele personajului și câteva informații despre el.
Scopul jocului este ca fiecare copil să facă cât mai multe perechi de 4 cărți identice.
Pentru cei mici, care nu știu să citească, se poate juca arătând cartea dorită.
Regulile jocului
Cum se începe?
Împărțiți 5 cărți fiecărui jucător. Restul cărților rămân pe mijlocul mesei, în „lacul” de unde jucătorii vor „pescui” cărțile.
Cum se joacă?
Începe cel mai tânăr jucător și se continuă în sensul acelor de ceasornic.
Jucătorul 1 va întreba orice alt jucător (numit de acum jucătorul 2) dacă are o anume carte.
Dacă jucătorul 2 are una sau mai multe cărți de acel tip, va trebui să i le dea.
Dacă jucătorul 2 nu are cartea cerută, îi spune jucătorului 1 „Pescuiește”, iar jucătorul 1 va „pescui” o carte din „lac”.
Jucătorul 1 nu poate cere o carte de un anumit tip, decât dacă deține deja o carte din acel set.
Dacă jucătorul 1 a primit cartea cerută, mai are dreptul la o tură (începe iar cu pasul 1).
Dacă un jucător a terminat un set de 4 cărți identice, atunci anunță ce set a terminat și pune cele 4 cărți jos, în fața lui.
Dacă un jucător rămâne fără cărți, va lua una din „lac” și va continua jocul.
Cum se câștigă?
Jocul se termină atunci când nu mai sunt cărți de „pescuit”. Câștigă jucătorul cu cele mai multe seturi complete.