Pret intreg
18,00 Lei
Pret intreg
40,00 Lei
Pret intreg
25,00 Lei
Acesta este un microscop real de laborator, extrem de util și de distractiv. Puterea optică poate mări de 40 de ori și conține toate instrumentele necesare pentru cercetare, cum ar fi pensetele, oglinda, etc.
Specificații:
- Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 34x17.5x43 cm
- Piese de asamblat: 104 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară
- Vârsta recomandată: +14ani
O versiune din lemn a jocului „Broasca”, potrivit pentru copiii de vârsta preșcolară.
Specificații:
- Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 20(42.5)x20x3 cm
- Piese de asamblat: 83 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară
„Melcul” este un model compact care iubește să „mănânce” monede și să le țină în interiorul lui, adică, este o cutie de bani. Când rotiți mânerul, capul iese din cochilie și melcul literalmente mănâncă moneda care a fost lăsată anterior în locul evidențiat. O parte a corpului melcului este transparentă iar acest lucru permite copilului să observe interacțiunea părților mecanismului atunci când funcționează.
Specificații:
- Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 20x17x19.5 cm
- Piese de asamblat: 83 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară
- Vârsta recomandată: +14ani
Acest joc de cărți se bazează pe atenția jucătorilor și pe memoria lor. Cărțile de joc includ o imagine, numele personajului și câteva informații despre el.
Scopul jocului este ca fiecare copil să facă cât mai multe perechi de 4 cărți identice.
Pentru cei mici, care nu știu să citească, se poate juca arătând cartea dorită.
Regulile jocului
Cum se începe?
Împărțiți 5 cărți fiecărui jucător. Restul cărților rămân pe mijlocul mesei, în „lacul” de unde jucătorii vor „pescui” cărțile.
Cum se joacă?
Începe cel mai tânăr jucător și se continuă în sensul acelor de ceasornic.
Jucătorul 1 va întreba orice alt jucător (numit de acum jucătorul 2) dacă are o anume carte.
Dacă jucătorul 2 are una sau mai multe cărți de acel tip, va trebui să i le dea.
Dacă jucătorul 2 nu are cartea cerută, îi spune jucătorului 1 „Pescuiește”, iar jucătorul 1 va „pescui” o carte din „lac”.
Jucătorul 1 nu poate cere o carte de un anumit tip, decât dacă deține deja o carte din acel set.
Dacă jucătorul 1 a primit cartea cerută, mai are dreptul la o tură (începe iar cu pasul 1).
Dacă un jucător a terminat un set de 4 cărți identice, atunci anunță ce set a terminat și pune cele 4 cărți jos, în fața lui.
Dacă un jucător rămâne fără cărți, va lua una din „lac” și va continua jocul.
Cum se câștigă?
Jocul se termină atunci când nu mai sunt cărți de „pescuit”. Câștigă jucătorul cu cele mai multe seturi complete.
Mașinile hidraulice utilizează puterea presiunii apei pentru a îndeplini sarcini specifice. De la macarale la mecanismele de frânare, puterea hidraulică se găsește peste tot în jurul nostru. Jocul introduce copiii în fundamentele mașinilor hidraulice în modul cel mai distractiv. Acest kit conține toate elementele esențiale pentru a construi o macara hidraulică complet funcțională, o broșură de instrucțiuni detaliată și ușor de înțeles, precum și unelte pentru a înfrumuseța proiectul odată construit.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 60 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.