Puzzle ce reprezintă călătoria spre Egipt.
Conţine 48 piese
Dimensiune produs 36.5 x 28.5 cm
Acest joc de cărți se bazează pe atenția jucătorilor și pe memoria lor. Cărțile de joc includ o imagine, numele personajului și câteva informații despre el.
Scopul jocului este ca fiecare copil să facă cât mai multe perechi de 4 cărți identice.
Pentru cei mici, care nu știu să citească, se poate juca arătând cartea dorită.
Regulile jocului
Cum se începe?
Împărțiți 5 cărți fiecărui jucător. Restul cărților rămân pe mijlocul mesei, în „lacul” de unde jucătorii vor „pescui” cărțile.
Cum se joacă?
Începe cel mai tânăr jucător și se continuă în sensul acelor de ceasornic.
Jucătorul 1 va întreba orice alt jucător (numit de acum jucătorul 2) dacă are o anume carte.
Dacă jucătorul 2 are una sau mai multe cărți de acel tip, va trebui să i le dea.
Dacă jucătorul 2 nu are cartea cerută, îi spune jucătorului 1 „Pescuiește”, iar jucătorul 1 va „pescui” o carte din „lac”.
Jucătorul 1 nu poate cere o carte de un anumit tip, decât dacă deține deja o carte din acel set.
Dacă jucătorul 1 a primit cartea cerută, mai are dreptul la o tură (începe iar cu pasul 1).
Dacă un jucător a terminat un set de 4 cărți identice, atunci anunță ce set a terminat și pune cele 4 cărți jos, în fața lui.
Dacă un jucător rămâne fără cărți, va lua una din „lac” și va continua jocul.
Cum se câștigă?
Jocul se termină atunci când nu mai sunt cărți de „pescuit”. Câștigă jucătorul cu cele mai multe seturi complete.
Acest puzzle le oferă celor mici şansa de a călători în jurul lumii, descoperind într-un mod simplu, educativ şi distractiv cele mai importante atracţii şi simboluri ale fiecărui continent, dar în acelaşi timp şi oportunitatea de a face cunoştinţă cu primele noţiuni de geografie.
Datorită desenelor jucăuşe şi atractive, copiii vor putea vizualiza şi memora specificul fiecărei regiuni, în timp ce îşi imaginează că navighează pe mări însorite, se plimbă prin zone încărcate de istorie sau se joacă alături de animalele preferate.
Fundamentele Teoriei Culorilor explicate în cel mai distractiv mod! Cu acest kit copiii învață despre culori cât și despre câteva noțiuni mecanice prin construirea jocului.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +8 ani
Durata aproximativă de asamblare: 60 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
O versiune din lemn a jocului „Broasca”, potrivit pentru copiii de vârsta preșcolară.
Specificații:
- Mod de asamblare: bucăți modelate din lemn care se asamblează manual
- Dimensiunile modelului asamblat: 20(42.5)x20x3 cm
- Piese de asamblat: 83 buc
- Material: lemn, placaj șlefuit, ceară