Primul joc din colecția Memo Rex – Cărțile Bibliei, este realizat în condiții grafice deosebite. Acest joc îi va ajuta atât pe copii cât și pe părinți să memoreze cărțile Bibliei prin două variante de joc.
Vârsta: +6 ani
Participanți: 2-4 jucători
Jocul conține 80 de cartonașe din care:
- 66 cu cărțile Bibliei
- 6 atu-uri
- 8 cartonașe sunt cu instrucțiuni
Acest joc de cărți se bazează pe atenția jucătorilor și pe memoria lor. Cărțile de joc includ o imagine, numele personajului și câteva informații despre el.
Scopul jocului este ca fiecare copil să facă cât mai multe perechi de 4 cărți identice.
Pentru cei mici, care nu știu să citească, se poate juca arătând cartea dorită.
Regulile jocului
Cum se începe?
Împărțiți 5 cărți fiecărui jucător. Restul cărților rămân pe mijlocul mesei, în „lacul” de unde jucătorii vor „pescui” cărțile.
Cum se joacă?
Începe cel mai tânăr jucător și se continuă în sensul acelor de ceasornic.
Jucătorul 1 va întreba orice alt jucător (numit de acum jucătorul 2) dacă are o anume carte.
Dacă jucătorul 2 are una sau mai multe cărți de acel tip, va trebui să i le dea.
Dacă jucătorul 2 nu are cartea cerută, îi spune jucătorului 1 „Pescuiește”, iar jucătorul 1 va „pescui” o carte din „lac”.
Jucătorul 1 nu poate cere o carte de un anumit tip, decât dacă deține deja o carte din acel set.
Dacă jucătorul 1 a primit cartea cerută, mai are dreptul la o tură (începe iar cu pasul 1).
Dacă un jucător a terminat un set de 4 cărți identice, atunci anunță ce set a terminat și pune cele 4 cărți jos, în fața lui.
Dacă un jucător rămâne fără cărți, va lua una din „lac” și va continua jocul.
Cum se câștigă?
Jocul se termină atunci când nu mai sunt cărți de „pescuit”. Câștigă jucătorul cu cele mai multe seturi complete.
Oare cum descoperă un submarin obiectele de deasupra apei, el fiind adânc sub apă? Oare cum te poți uita printr-un zid? Cu ajutorul unui periscop.
Periscopul este un mijloc de observare pe deasupra, prin sau în jurul unui obstacol care te împiedică să vezi linia orizontului. Observarea se face cu ajutorul unei succesiuni de oglinzi aliniate și poziționate în așa fel încât imaginile să fie reflectate de la o oglindă la cealaltă fără a expune privitorul. Acest set conține toate elementele de care ai nevoie pentru a construi un periscop funcțional.
Aptitudini dezvoltate: aptitudini analitice, aptitudini motorii, aptitudini practice, creativitate
Specificații:
Vârsta recomandată: +6 ani
Durata aproximativă de asamblare: 45 min
Acesta este un kit de activități „do it yourself” conceput pentru a ajuta copiii să înțeleagă principiile fundamentale ale subiectelor S.T.E.M. (știința, tehnologia, ingineria și matematica). Această jucărie educațională de bricolaj S.T.E.M. include o broșură de instrucțiuni ilustrată, ușor de înțeles, pas cu pas, un jurnal al cursantului cu explicații ale principiilor științifice și activități suplimentare pentru copii, să experimenteze, să înțeleagă conceptele și să consolideze învățarea.
Nerecomandat copiilor sub vârsta de 6 ani. Jocul conține piese mici ce pot fi înghițite, existând pericol de sufocare. Produsul din cutie poate să difere ușor față de imaginile de pe cutie. Păstrați manualul și cutia la loc sigur deoarece conține informații importante.
Smartivity proiectează jucării, activități de implicare și instrumente de învățare care servesc ca punte dintre lumea fizică și cea digitală. Bazate pe învățare educațională DIY, jucăriile produse de Smartivity sunt concepute pentru a încânta și a oferi învățătura fundamentală copilului.
De ce Smartivity?
Fiecare activitate pe care o proiectăm este întemeiată în învățarea inteligentă, o filozofie care crede în îmbunătățirea integrală a abilităților creative, practice și analitice.
Conţine 53 piese
Dimensiune produs 36.5x28.5 cm
Ochelari de lemn potriviți pentru petreceri ale copiilor sau ședințe foto amuzante.
Specificații: